@saharbreadco

نان سحر پنجاه ساله شد

صفحه اصلی / اخبار نان سحر پنجاه ساله شد

نان سحر پنجاه ساله شد

مایه مباهات گروه صنعتی نان سحر است که همزمان با ولادت با سعادت امام هشتم، پنجاه سال فعالیت صادقانه خود را به شادی بنشیند. امروز که نگاهی به برگ های زرین کتاب نان سحر داریم، مفتخر به لطف و یاری لایزال الهی، دانش و دغدغه مندی مدیران، پرسنل متخصص و صد البته همراهی و همدلی مشتریان عزیز نان سحر هستیم. امروز که پنجاهمین سال فعالیت گروه صنعتی نان سحر را پیش رو داریم، امیدواریم تا به پشتوانه ی نیم قرن تجربه همانند گذشته قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کرده و چرخ های عظیم صنعت نان کشور را در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه و خدمت به مردم این مرز و بوم به گردش در آورده و چشم اندازهای روشنی از درخشش های هر چه تمام تر این برند، که هر يک نشان از تلاش و برنامه ريزي هدفمند دارد را رقم بزنیم.
گروه صنعتی نان سحر به عنوان اولین و بزرگترین شرکت فعال در تولید نان های صنعتی حجیم و نیمه حجیم، افزودنی ها و بهبود دهنده ها و ماشین آلات و تجهیزات مرتبط در کنار فعالیت آموزشی در غالب دانشگاه و آموزشگاه نان سحر، که هر یک سندی از شایستگی این شرکت معظم در حوزه صنعت غذای کشور می باشد، روز به روز مصمم تر و پر قدرت تر از گذشته و با اتکاء به نیروی یگانه بی همتا در راستای پیش برد اهداف شایسته شرکت قدم های مستحکم و ارزشمندی برداشته است.
بر این اساس آقایان مهدی خان محمدی رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی نان سحر و هادی خان محمدی مدیرعامل شرکت نان سحر، سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و پنجاهمین سالروز فعالیت گروه صنعتی نان سحر را به همکاران پرتلاش و دوست داران گرانقدر این برند تبریک عرض نموده و همزمانی این دو مناسبت فرخنده را توشه ای پر برکت برای ادامه راه پر فراز و نشیب خدمت رسانی جهت دستیابی به افق روشن آینده دانستند.