@saharbreadco

خلاصه مصاحبه مدیر عامل شرکت نان ...

صفحه اصلی / اخبارخلاصه مصاحبه مدیر عامل شرکت نان سحر، آقای هادی خان‌محمدی با نشریه نگاه هستی

خلاصه مصاحبه مدیر عامل شرکت نان سحر، آقای هادی خان‌محمدی با نشریه نگاه هستی

امروزه نوآوری در تکنولوژی نه تنها اهمیت زیاد در پیشرفت و توسعه صنایع دارد بلکه در تحکیم موقعیت ملت‌ها در صحنه رقابت بازار جهانی، امری بسیار ضروری به نظر می‌رسد. نوآوری شامل دو بخش عمده شکوفایی یک ایده جدید یا اختراع و تبدیل این ایده به یک محصول، فرآیند یا خدمات مفید برای اجتماع است. با توجه به این تعریف کلی، مدیریت نوآوری خصوصا در صنعت نان، یک فرآیند پیچیده است که نیاز به قدرت مؤثر در برنامه‌ریزی و هماهنگی افراد متخصص و مبتکر، ساختار اجرایی سازمان‌ یافته و آگاهی از نیاز صنعت و جامعه دارد.
وی افزود: به‌طور کلی نوآوری و ایجاد ایده‌های جدید با تمرکز بر بهبود کیفیت محصولات، ابداع محصولات جدید، بهبود فرآیند تولید و خدمات صورت می‌پذیرد.
ایشان با اشاره به اینکه گروه صنعتی نان سحر همواره سعی کرده است در تمامی شرکت‌های زیر مجموعه خود، بحث نوآوری را تا حد ممکن لحاظ نموده و با استقرار واحدهای تحقیق و توسعه بسیار قوی در زیرگروه‌های خود به این هدف نائل آید، اظهار کرد: در شرکت نان سحر با تولید محصولات جدید و محصولات خاص (غذا دارو)، در شرکت ثمین نان سحر با تولید محصولات، پریمیکس‌ها و مکمل‌های خاص این صنعت و در شرکت پیشرفت پخت سحر با تولید ماشین آلات به‌روز و نوآورانه در صنعت نان، در این زمینه گام برداشته‌ایم.
هادی خان حمدی ابراز امیدواری کرد که استارت آپ ها و شرکت ها با ورود بیش از پیش به صنعت گندم، آرد و نان، ضمن کسب مهارت های لازم و توانمند سازی، فعالیت های تحقیقاتی خود را رشد و توسعه دهند و با تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان، آماده حضور در بازار اقتصادی و رقابتی شوند و با توجه به ظرفیت های عملکردی خود، مورد حمایت سازمان های ذی ربط قرار گیرند. در همین راستا گروه صنعتی نان سحر با راه اندازی آموزشگاه تخصصی نان (با مجوز سازمان فنی حرفه ای) و همچنین تأسیس اولین دانشگاه تخصصی نان در کشور، در این زمینه پیشگام بوده و سعی در آموزش نیروی حرفه ای در این حوزه داشته است. هادی خان محمدی در پایان گفت: امروز که دنیا با مشکلات ناشی از شیوع ویروس جدید کرونا در هر حوزه ای دست و پنجه نرم می کند وظیفه ای خطیر بر دوش تمامی صاحبان کسب و کار نیز هست چرا که بی شک یکی از حوزه های اقتصاد که با پاندمی کووید 19 بیشترین آسیب را متحمل شده، حوزه صنایع غذایی است. در این میان و در چند ماهه اخیر با تغییر عادات خرید، مردم اعتماد بیش از پیش خود را حداقل در حوزه صنعت غذا به محصولات کارخانه ای که به شیوه صنعتی فرآوری و تولید می شوند، معطوف نموده اند لذا جا دارد که ما نیز به عنوان صنعتگران حوزه سلامت با ارتقای سطح کیفی محصولات، تنوع در تولید و سهولت دسترسی در راستای جلب اعتماد مشتریان بیش از پیش گام های ارزنده ای را برداشته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار ننماییم تا علاوه بر ایجاد جهشی مثبت در تولید، به چرخش چرخ صنعت غذا و حمایت از پرسنل فعال در بخش های مختلف آن بپردازیم.